как то 2 016 200 x 150     06.12.2018 року в закладі дошкільної освіти № 234 Оболонського району міста Києва відбувся науково-практичний семінар на тему «Здоров’язбережувальна діяльність в закладі дошкільної освіти» для педагогів і студентів IV курсу денної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта» (404 групи). Семінар організувала й провела старший викладач кафедри методик та технологій дошкільної освіти факультету педагогіки і психології Пєчка Лариса Євгенівна.

     Директор дошкільної установи Щербакова Ірина Володимирівна та вихователь-методист Рябченко Наталія Олександрівна створюють всі умови для надання допомоги кожному спеціалісту в підвищенні фахової кваліфікації, впровадженні інноваційних ідей у роботу закладу дошкільної освіти.

     Лариса Євгенівна Пєчка підкреслила, що ефективність позитивного впливу на здоров’я дошкільників різних фізкультурно-оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною й послідовною роботою за всіма напрямами. Процес формування свідомого ставлення до власного здоров’я дітей вимагає обов’язкового поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів у практичній діяльності дошкільників. Такий підхід сприятиме оволодінню вихованцями необхідними здоров’язбережувальними вміннями й навичками, активізації рухової активності. Викладач дала корисні рекомендації й поради щодо визначеної проблеми. Пєчка Л.Є. звернула увагу на організацію різних форм роботи з фізичного виховання протягом дня з упровадженням інноваційних технологій, особливості проведення фізкультурних занять на свіжому повітрі в прохолодну пору року.

     У кінці семінару викладач разом із педагогічним колективом і студентами НПУ імені М. П. Драгоманова провела майстер-клас для зміцнення й оздоровлення дитячого організму «Дихальна гімнастика О. Стрельнікової», «Точковий масаж А. Уманської».

как то 367 200 x 150     как то 371 200 x 150

как то 373 200 x 150     как то 383 200 x 150

     Учасники семінару отримали багато цікавих відомостей щодо забезпечення здоров’язбережувальної діяльності в закладі дошкільної освіти й упровадження її в практику роботи.

   
© ALLROUNDER